Wednesday, April 25, 2007

Mom's bein' all MOM again... LOL

I'm back at home for the day and my mom just got back from some RN seminar/expo. After showing me her stash of free swag, she was like, "Oh, make sure you give me all your contact information of your travel buddy and your hotel in Japan." LOL Hide, my mom's gonna have your number. XD

Anyway, here's the last part of TEH plan. The Twins' last day together will be in YOKOHAMA!!!

Wednesday – May 9
8:00 AM – Meet at Shinagawa Station west exit on 2F.
By train: Kim’s route = Akihabara>Shinagawa via JR Yamanote (15 min, 160¥)
Hide’s route = Meguro>Shinagawa via JR Yamanote (7 min, 150¥)


9:00 AM – Arrive in Yokohama.
By train: Shinagawa>Ishikawacho via JR Keihin-Tohoku Negishi Line (36 min, 450¥)

Sightseeing spots: Chinatown, Daska

1:00 PM – Leave for Shin-Yokohama Station.
By train: Ishikawacho>Higashi-Yokohama>Shin-Yokohama via JR Keihin-Tohoku Negishi [transfer to Yokohama Negishi Line at Higashi-Yokohama] (23 min, 210¥)

Sightseeing spot: Shin-Yokohama Ramen Museum

3:30 PM – Leave for Minato Mirai 21.
By train: Shin-Yokohama>Sakuragicho via JR Yokohama Negishi (15 min, 160¥)

Sightseeing spots: Landmark Tower, Yokohama Maritime Museum, Queen’s Square, CosmoWorld

10:00 PM – Go home.
By train: Yokohama>Shinagawa via JR Tokaido Line (17 min, 280¥)
Kim’s route = Shinagawa>Kanda>Ochanomizu via JR Yamanote [transfer to JR Chuo at Kanda] (18 min, 160¥)
Hide’s route = Shinagawa>Meguro (7 min, 150¥)


TEH PLAN... It's downloadable! Hide, THIS one is the final copy; I just made minor edits.

2 comments:

hide-chan said...

And all my mom is worried about is that I'm gonna meet "random" stranger from internet XD


and TEH PLAN is done! YATTA! B2 shy1


Okai, stalkers, now you know where we're gonna be wahahaha

Kimuuu said...

wahahaha, I know right? :fear: